søndag den 23. september 2007

Så blev det søndag i september

Ja, så nåede vi frem til en søndag. Jeg er stadig "tynget" af sorgen over at have mistet min lille main coon Minnie - og det er en af mine andre katte oxo, nemlig den norske skovkat Malou.
Hun lytter og venter - og hver gang jeg har været ude, så ser hun forventningsfuldt på mig og "spørger" ? hvor er Minnie? Det er utrolig hårdt!

Nå, men ellers går alt i sin daglige gænge her - bortset fra, at jeg er herretræt i øjeblikket, men det går vel over på et tidspunkt?
I går var jeg en dejlig tur på stranden med mine 2 vuffer - Elajsa og Jazza - det nød de virkeligt og jeg med!
Dagen i dag er gået med at muge ud på folden med min nye prut-opsamler - en løvsuger, som osse kan suge hestepærer op ;-)!
Og så har jeg sat min "gamle" bærbare HP til salg på min hjemmeside -
Stutteri Klitgården
- kik ind under "Til salg" - og gør en god handel!!!!!

Jeg har jo fået købt mig en ny "cute" lille tingest -




JA ja - den ER lyserød - og HVAD SÅ?
Selvom den er lyserød og cute, så er den superhurtig - og let vægtmæssigt, hvis man skulle finde på at transportere den med sig.

Ja, og så må vi jo se, hvad ugen bringer - spille golf mandag? Kommer an på vejret, da jeg vist lige skal komme mig over min bihulebetændelse. Onsdag skal jeg vist en tur til Ålborg for at hente hundefoder - vi er jo begyndt at "barfe" som det vist hedder i fagsproget, dvs. at jeg fodrer mine hunde med råt kød og ben.

Og ja, så må vi jo se, om vi ikke kan få overskud til en ridetur - indimellem ;-)!

Ingen kommentarer: