mandag den 24. september 2007

Mandag, den 24. sept. 2007

Så kom min dejlige, lille islandske hoppe - Hekla-pigen - hjem fra hingst - lidt over middag.
Så røg denne mandags golf!

Og jeg er godt nok i 7 mange sind.
Utrolig dejligt at få hende hjem, MEN ............ -
..... er hun i fol?

Hun er jo "hoppet over" hele 2 gange - og efter aftale med hingsteholder, så skulle hun ha' været "skyllet" efter den sidste bedækningsperiode - i samråd med dyrlægen - for at forbedre hendes chancer for at komme ifol her sidst på sæsonen.
Dette er imidlertid ikke sket!!!!!
Så ja, her står vi så?

Forventer at få hende scannet af MIN dyrlæge i denne eller næste uge.
Tag mig bare på ordet - hun er IKKE i fol.
Negativ - tja, jeg er jo "så vant til" at tingene ikke lige flasker sig i positiv retning her på farmen!

Det var så denne dags "indspark"!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger