fredag den 26. oktober 2007

Det skulle jeg ALDRIG ha' gjort ............

Ja, det er jo lidt tid siden, jeg sidst har skrevet herinde.
Der er "så meget", der skal ordnes i hverdagen her på farmen, så tiden er knap.

Har nydt det fantastiske efterårsvejr med høj sol og faktisk totalt vindstille her i det nordjyske. Så det er blevet til nogle rigtig dejlige ture på stranden med "tøserne" = hundene!

Siden sidst er Stjerne (udlånt til Jeanette Nielsen i Hjørring) blevet håndprøvet - og hun er stadig i fol :-)!

Katten har overlevet steriliseringen og har det godt.

Er begyndt at genoptræne min dejlige Snaffi (islænder), som jo har været skadet og ikke redet i et helt år.
I DAG har jeg så været ude at ride en miniature ridetur på ham for første gang i et helt år.

OG DET SKULLE JEG NOK ALDRIG HA' GJORT!

For hulan da! Han var - bortset fra hans store vom! - bare SÅ dejlig!
Som havde han været redet i går! Smidig, følsom og reagerende på de mindste signaler.
Reagerede på en "sytråd" på tøjlen - kan bare ikke beskrive det.

Men jeg tudede - vi red blot 10-15 min., men det var rigeligt nok - der bliver ALDRIG en hest som ham for mig.
Håber bare sådan, at jeg kan få trænet ham op til, at han kan holde til ridning igen.

Ingen kommentarer: